Strony

sobota, 14 maja 2016

Naparstki od PasjaArt.

Dzis mam bardzo sympatyczny, naparstkowy dzien. Po pierwsze dotarla do mnie paczuszka od Aleny, a po drugie otrzymalam paczke od taty, w ktorej znalazly sie miedzy innymi dlugo oczekiwane naparstki pomalowane przez Piotra Bednarczyka.
Naparstki z polnymi kwiatami znalazy sie dzis w moim ogordku, aby w naturalnym srodowisku Wam sie zaprezentowac ;)


Oto i one ,kazdy z osobna prezentuje sie tak  :)






Wiem, ze niektore z Was juz maja w swoich kolekcjach cuda z PasjaArt, wiec same wiecie, ze naparstki sa w rzeczywistosci duzo ladniejsze niz na zdjeciach.

11 komentarzy:

  1. Potwierdzam :)piękne są , lecz fotki nie oddają całego ich uroku.

    OdpowiedzUsuń
  2. They are wonderful, really beautiful.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful thimbles and concept :)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te naparstki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lindo e belos dedais.
    Um abraço e boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie te recznie malowane naparstki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Que bonitos pintados a mano
    Besos!

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz nie mogę się doczekać kolejnych wpisów, a tu trwa 5- miesięczna przerwa :(

    OdpowiedzUsuń