Strony

środa, 18 czerwca 2014

Butterfly-United Kingdom

Wspominalam juz kiedys, ze nie jestem jeszcze na etapie kolekcjonowania naparstkow firmowych, sygnowanych.Na dzien dzisiejszy ciesza mnie naparstki, ktore otrzymuje z roznych czesci swiata. Przyznaje-byc moze sa one czasami tandetne.Jednak tak bardzo cieszy mnie, ze wymieniam sie z innymi ludzmi z odleglych zakatkow swiata, ze ich wyglad jest sprawa drugorzedna.Czesto zdarza sie, ze  sama wielokrotnie kupuje na internetowych aukcjach naparstki z kalkomania, bo lubie zbierac z miast, panstw, ktorych nie mam.Kazdy z tych naparstkow ma swoje miejsce w mojej pamieci, a ze pamiec bywa zwodna-dlatego pisze tego bloga, aby pamietac-kiedy, od kogo dostalam badz, gdzie kupilam dany okaz.
Zwolenniczka naparstkow kwiatowych, roslinnych, zwierzecych nie jestem, ale te z motylami mnie urzekly i musialam je wygrac w internetowej aukcji-2014 rok.

Gonepteryx Rhamni

Anaea Cynae


                                                          Callicore Sorona

Agrias Claudia Godmani

Heliconus Erato

Acraea Acrita

3 komentarze: