Strony

sobota, 19 lipca 2014

Paris-France

Moj sredni syn wrocil dwa dni temu ze szkolnej wycieczki do Paryza.Mial kupic mi kilka naparstkow.W Paryzu bylam dwa razy, ale nigdy nie mielismy na tyle czasu, aby na spokojnie pospacerowac po miescie i odwiedzic punkty handlowe.W zwiazku z tym w mojej kolekcji znajduje sie tylko jeden paryski naparstek , ktory kupilam bedac w Wiezy Eiffla w 2009.
Moj syn nie znalazl w calym Paryzu ani jednego naparstka.Mial nawet problem z zakupem magnesu na lodowke ;-).
Ten jeden jedyny udalo mu sie kupic w centrum handlowym, ktore znajduje sie juz przed sama granica francusko-angielska.
Okazalo sie, ze w tym centrum handlowym bylo wiecej naparstkow, ale skoro z Wieza juz mam, a podobal mi sie Luk Triumfalny, to moj synek postanowil mi kupic tylko ten jeden.




6 komentarzy:

  1. Paris, the most beautiful city i know!
    This thimble is so cute.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden, ale jaki piękny! Bardzo mi się podoba taka grafika na porcelanie :)
    My, na synusia miejscu, pewnie kupiłybyśmy po jednej sztuce wszystkie dostępne wzory ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strelicjio jest naprawde ladny, taki delikatny.

      Usuń
  3. Hmmm, pewnie na cos innego potrzebne mu byly pieniadze:P Jak to dzieci, sama tez kiedys bylam chapisiem:P Jak strelicja, tez pewnie wykupilabym wszystkie w okolicy:D
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piegucha ja tez bym wykupila wszystkie dostepne w sklepie hahha.A pieniadze przywiozl spowrotem, nawet wiecej niz mial, poniewaz organizatorzy dawali im kazdego dnia kieszonkowe z puli tych pieniedzy co my zaplacilismy.

      Usuń
  4. Los dedales de cerámicas en blanco y negro son muy bonitos, y este lo es........y París es la ciudad del amor.......
    Besos

    OdpowiedzUsuń