Strony

środa, 2 września 2015

Boleslawiec

Naparstki z Boleslawca uwielbiam...napawam sie ich widokiem i ciagle mi ich malo, i malo.
Kiedy dowiedzialam sie, ze Misiura wybiera sie ze swoimi pracami na Swieto Ceramiki poprosilam ja o zakup kilku okazow. Z kilku wyszlo 12 sztuk...
W tej chwili w mojej kolekcji znajduja sie 33 sztuki boleslawieckich naparstkow.
Niektore z nich maja na dole dziurki, do czego one maja sluzyc, nadal nie wiem.














Misiuro dziekuje jeszcze raz za checi, zaangazowanie i dobry gust :).

A Wy lubicie naparstki z Boleslawca?Ile macie takich okazow w swojej kolekcji?

13 komentarzy:

  1. Lindo e bela colecção de dedais.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  2. I have 1 :)
    Nice thimbles. I like these.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie przepiękne !!! Ja niestety nie posiadam
    żadnego nad czym ubolewam :"( Ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są. Ja mam 26 bolesławieckich naparstków. Baaardzo je lubię :)
    A naparstki z dziurką bywają ozdobami choinkowymi http://global.rakuten.com/en/store/may-fairy/item/10002367/ :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga takie to ja znam,ale zobacz na moje zdjecie nr 6...dziurka jest ns dole naparstka :(.

      Usuń
    2. Aga takie to ja znam,ale zobacz na moje zdjecie nr 6...dziurka jest ns dole naparstka :(.

      Usuń
  5. Też kupiłam sobie jeden z dziurką ;) Ale generalnie grzebałam i wyszukiwałam naparstków bez dziurek.
    W moich zbiorach mam chyba z 16 naparstków z Bolesławca - wszystkie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są w swojej prostocie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja posiadam dokładnie 16 naparstków z Bolesławca, nie są tak ładne jak te Twoje ale i tak je bardzo lubię.mają to coś w sobie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, cieszę się, że miałam wkład w powiększenie się Twojej kolekcji :) Obiecuję solidną czujność na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hermosa colección de dedales de cerámica.
    Besos

    OdpowiedzUsuń