Strony

środa, 30 grudnia 2015

Wielka paka od Josefiny z Meksyku.

To juz nasza druga wielka wymianka z Josefina. Pierwsza mozecie zobaczyc TU
Druga nasza wymianka zaowocowala pojawieniem sie w mojej kolekcji nowych, pieknych okazow.


Pierwszy to miedziany naparstek z Chile. Chile ma duzo zloz miedzi.


Dwa kolejne naparstki stoja na malenkich talerzykach i wygladaja jak meksykansie kapelusze.



Poniewaz lubie naparstki z syntetycznej zywicy, Josefina przyslala mi dwa z Nowego Jorku. Nie mialam jeszcze stamtad okazow.



Kolejne dwa naparstki pochodza z Meksyku a wykonane sa przez Huichol. Huichol to plemie, ktore zamieszkuje wschodnie tereny srodkowego Meksyku. Ta etniczna grupa zostala odkryta w XVIII wieku.



Otrzymalam od Josefiny rowniez 12 nowych naparstkow z pracowni Javier Servin. Mam  juz w swojej kolekcji jego niebieskie napartski, teraz udalo mi sie uzupelnic zbior o kolor brazowy.













Oprocz pieknych naparstkow, moja corka dostala od Josefiny breloki a ja mala meksykanska, szklana szopke.


Bardzo jestem zadowolona z wymianki. Josefino dziekuje jeszcze raz.

13 komentarzy:

  1. Też bym chciała mieć taką Josefinę. Przepiękne są te naparstki:) Szczęśliwego Nowego Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ udana wymianka , same cudeńka dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czadowe naparstki. Rewelacyjna wymiana!! Tylko pozazdrościć!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka! Świetne są te okazy od Javiera!!! Osobiście wolę niebieskie, ale zazdroszczę brązowiaczków w kolekcji ;)
    Samych cudowności w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hermosos dedales que aumenta su colección
    Feliz año.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  6. Naparstki przepiękne co do jednego!
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne naparstki.
    Do siego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dedais fantásticos e desejo um espectacular e magnifico ano 2016.
    Um abraço.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szklana szopka wymiata :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym 2016 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. So precious! I have the taxi New-York.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są cudowne - ale ten brązowy
    komplet to po nocach mi się będzie śnił hihi
    przepiękny !!! Buziaki ogromne :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne naparstki!!! Do mnie od świąt wędrują właśnie naparstkiod Jozefiny-takie kapelusze też sobie wybrałam:)Te brązowe widzę po raz pierwszy. Zapewne świetnie wyglądaja koło tych niebieskich. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. I znów nie ma mojego komentarza :(
    Szklana szopka - cudna!

    OdpowiedzUsuń